Tedarikçilerle anlaşmasını sonlandıran Bittison.com sadece kendi ürünlerini satacak [Güncellendi]]

BittiSon.com, bugün tedarikçilerine gönderdiği e-postayla yeni bir döneme adım attığını ve sadece kendi ürünlerini satacağını açıkladı.

Mart 2012’de sizlere tanıttığımız BittiSon, eve dair ürünleri özel alışveriş (indirimli ve süreli kampanyalarla) modeliyle satışa sunarak e-ticaret pazarına adım atmıştı. Aradan geçen 3 yılda, 3 fiziksel mağaza açarak perakende ticarete de el atmıştı.


Tedarikçilere gönderilen aşağıdaki e-posta, BittiSon’nin bundan sonra sadece kendi markasına ait ürünleri satışa sunacağını gösteriyor. Dışardan tedarik edilen ürünlerin satışa kapatıldığına da yer veriliyor.

Değerli iş ortağımız,

BittiSon olarak kendi markamıza ait ürünlerin satışını yapma kararı aldığımız için BittiSon.com‘da yer alan ürünlerinizin şimdilik satışa kapatıldığını üzülerek bildirmek isteriz. İş ortaklığımız süresince göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür eder, başarılarınızın devamını dileriz.

Saygılarımızla
BittiSon

Websitesine baktığımızda halen ‘tedarikçi başvuru formunun‘ kaldırılmadığını görüyoruz ama sanırım bu son açıklamanın geçerli olduğunu söylemekte bir hata yok. Tedarikçiler de muhtemelen bu bilgiyi ilk kez alıyor.

Özel alışveriş modelindeki e-ticaret siteleri kendi markalı ürünlerini üretmeye başlayarak daha yüksek kar mârjı elde etmeye başlamıştı ama sanırım BittiSon sadece kendi ürünlerini satmak isteyen ilk dikey özel alıvşeriş sitesi oldu. Tedarikçilerin bu durumdan nasıl etkileneceği ise ayrı bir tartışma konusu.

BittiSon ekibinden veya Doğan Online tarafından bir açıklama aldığımız takdirle haberimizi güncelleyeceğiz.

Güncelleme: Evmanya ve BittiSon Pazarlama Müdürü Alper Akyüz tarafından paylaşılan açıklamayı aşağıda bulabilirsiniz;

AltıncıCadde mağazacılık tarafında büyümeye devam ediyor. Trump, Bodrum Plaza, Bodrum Palmarina mağazalarımızdan sonra yeni mağazamızı geçen ay Nişantaşı’nda açtık. 2015’in son çeyreğinde de Anadolu Yakası’nda bir mağaza açacağız. Bu konuda araştırmalarımız devam ediyor.
Mağazalarımız ve müşterilerimize dokunduğumuz noktalar arttıkça ürün çeşitliliğimiz de bu yönde artış gösterdi. Hem tarzımızı daha iyi yansıtmak, hem AltıncıCadde markalı ürünleri öne çıkarmak hem de teknoloji tarafında üzerinde çalıştığımız Omni-Channel geliştirmelerimizi daha başarılı uygulamak için sadece kendi ürünlerimizi satmaya karar verdik.

Hiç yorum yok